Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Susanne Arkesteijn - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Susanne Arkesteijn - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Susanne

06 Augustus 2015 | Nederland, Schipluiden

Lieve mensen,

Nog een klein weekje werken, een lang weekje feesten en dan gaat het aftellen echt beginnen voor het Afrikaanse avontuur. Ondertussen zwaai ik iedereen uit op vakantie met in het achterhoofd dat ik over een paar weken de zomer lekker ga verlengen en jullie met jaloersmakende foto's ga lastig vallen tijdens de Elfstedentocht deze winter, dat schept toch een band ;)

De ene keer kort, de andere keer een alinea langer, verhalen over het (studenten) leven in Kaapstad en de avonturen tijdens het Backpacken. Bijna alles is te volgen via dit reisblog en natuurlijk de foto's! Wellicht overtref ik Luis van Gaal en kom ik met een Top 3 Nieuwe Engelse gezegdes. Aangezien mijn Afrikaans al harder gaat dan mijn Algemeen Beschaafd Engels..

Suus is on her way...

Liefs Suus

• 29 Augustus 2015 - 13:29

Jack:

Hoi Suus,

Spannend en vooral nieuw - mooie ingrediënten voor dit avontuur ;-0))

tot horens !!

gr Jack